14.11.2012

NOPE.

Jestem w trakcie pisania jednego z dwóch wypracowań na etykę i za Chiny nie potrafię się zmotywować. Nie powinnam tutaj teraz niczego pisać, bo właśnie prokrastyncja wygrała ze mną ciężką walkę, ale muszę się chyba gdzieś wyżalić. Nie wiem, czy "wyżalić" to dobre słowo, ale chcę sobie po prostu chwilę popisać o czymś, co nie jest związane z Josephem Fletcherem i sytuacjoniźmie.

Jak można się domyślić, nie wykonałam całkiem mojej listy "to-do", bo zwyczajnie nie starczyło mi dnia. Okazało się, że zadania mam tyle, że skończyłam dopiero wieczorem, a biorąc pod uwagę fakt, że teraz o 16:00 jest ciemno jak w grobie, to o kręceniu czegokolwiek mowy nie było.

Niestety, mimo to, że mój mózg i każda komórka mojego ciała mówi NOPE, to muszę wracać do tych wypracowań, bo w takim tempie do rana nie skończę.

Życzę wam jak najmniej takich sytuacji,
Adios.


Taki sobie mój mózg. 

13 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że się udało z etyką. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję :/ Mimo że jestem w 2 gimnazjum mam peełno nauki -,-. Więc po części cię rozumiem jak to jest siedzieć i uczyć sie po nocach :) Zapraszam do siebie:
    anotherverra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TY musisz siedzieć do nocy w książkach? To chyba nie wyobrażasz sobie siebie za trzy lata. Och,

      Usuń
  3. podobno interesujesz się fotografią. można zobaczyć gdzieś Twoje zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z etyką ;)
    Bardzo podoba mi się twój blog i kanał na yt.
    Obswrwuję oraz zapraszam do siebie ;)
    memoweek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś zrobić filmik taki jak: Cinnamon Challange??:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, że taki filmik pasowałby do tematyki mojego kanału i ogólnie nie widzę w tym "wyzwaniu" sensu :)

      Usuń
  6. Uwielbiam Twój kanał na YT :) Może nakręcisz jakiś HAUL albo OOTD ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś otagowana na moim blogu ;)
    pytania znajdziesz w notce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę nie rób nic w stylu Cinnamon Challange. To tylko poniżanie siebie na rzecz zdobycia widzów. W jaki sposób można się z Tobą najłatwiej i najszybciej skontaktować? Mam 17 lat i chcałbym porrozmawiać :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy filmik?
    może coś o fotografii? jakieś twoje "triki" jak przeprowadzić sesje zdjęciową, twoje ulubione ustawienia,nakładka na obiektyw, kiedy lubisz robić zdjęcia, jak wywołujesz o analogu! troszkę rozszerzyć temat!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń